مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ

brandy در فوریه سال 2004 (تایید گردیده)
بخشی از کیفیت محتوایی که امروز در سطح اینترنت می‌بینید، وام دار این به روز گمنام میباشد   سئو در مشهد  که در سال 2004 انجام شد. به امداد brandy گوگل توانست رابطه دربین کلمه ها دارای ارتباط، عبارت های lsi، معنا همسایگی پیوند ها و… را ادراک نماید. براین اساس کیفیت متن های سطح اینترنت را بهتر از قبلی آنالیز کرد. در شرایطی که  درخصوص این مفاهیم داده ها پاره ای دارید، نوشته ی علمی ویدیویی بهینه سازی محتوا مطمئنا به شما امداد متعددی میکند.

الگوریتم نو گوگل: austin در ژانویه 2004 (تایید نشده)
austin یکی‌از آن به روز های گمنام گوگل میباشد که نام خاصی از آن بر راز گویش ها وجود ندارد. این آپ دیت در سال 2004 وارد شد و کارایی کرد هر نقصی که در الگوریتم فلوریدا وجود داشت را کامل شدن نماید. برای مثال مواقعی که با امداد این الگوریتم گوگل توانست با آن ها رویارویی نماید، عبارتند از:

تایپ کردن متن متای اسپم،
تایپ کردن متن نامرئی در برگه،
و… .
آپ تو دیت فلوریدا در ماه نوامبر سال 2003 (تایید گردیده)
آپ تو دیت فلوریدا یکی نقطه های عطف در بهینه سازی میباشد! پیش از این تعداد متعددی از وبمستران و سئوکارها به امداد طریق های کلاه سیاه seo سایت های خودشان را به نتیجه ها نخستین رسانده بودند. نحوه هایی مثل مالامال کردن برگه با کلمه ها کلیدی و… که در نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی کلاه سیاه آن‌ها‌را توضیح دادم. فلوریدا کلیه سایت هایی که به یاری این تکنیک ها در صفحه های اولیه بودند را به صفحه ها پیشین برگرداند و سبب خشم اکثری از مدیران وبسایت ها شد. این نوشته‌ی‌علمی از وبسایت searchenginewatch مرتبط با همین به روز الگوریتمی مربوط میباشد. تیتر نوشته‌ی‌علمی این میباشد: چه اتفاقی برای سایتم در گوگل افتاده؟!

آپ تو دیت های ماهانه الگوریتم گوگل در سال 2003 (تایید نشده)
همان گونه که گفتم قرار بود گوگل به طور ماهانه به روز ها و بروزرسانی هایی را در الگوریتم های تازه خودش داشته باشد. در سال 2003 و تا پیش از اینکه ایده آپ دیت ماهانه متوقف گردد، 3 آپ دیت الگوریتمی نو با اسم هایی مثل:

Cassandra،
Dominic،
Esmeralda،
منتشر شدند. این بروزرسانی ها اکثر زمان ها با مواقعی مثل بک پیوند های بی کیفیت از یک دامنه، بک لینک و پیوند های پنهان و… تقابل میکردند. علاوه بر این گفته می شود به یاری این الگوریتم ها گوگل روش چک اعتبار لینک و پیوند ها را هم تغییر و تحول بخشید.

آپ دیت بوستون در ماه فوریه سال 2003 (تایید گردیده)
تا قبل از این و در سال 2002 حاصل گوگل تغییرات ناگهانی متعددی کرد و این زمینه سبب ساز شد که وبمستران بگویند یک به روز پهناور صورت گرفته. در هر هم اکنون گوگل در امر این قضیه صحبتی نکرد و در‌پی، در سال 2003، او‌لین آپ دیت الگوریتمی اسم گذاری گردیده خودش را معرفی کرد: آپ تو دیت بوستون. این آپ تو دیت در بالا قرار بود به صورت یک بروزرسانی ماهانه الگوریتم گوگل باشد ولی پیرو این ایده توقیف شد.

به روز نوار ابزار گوگل در تاریخ 1 دسامبر سال 2000 میلادی (تایید گردیده)
در سال 2000 بود که گوگل در بالا نوار ابزار پر اسم و رسم خودش به اسم گوگل تولبار را در چنگ مخاطبان قرار اعطا کرد تا با نصب آن بتوانند جستجوهای بهتر و هدفمندتری در سطح اینترنت داشته باشند. علاوه بر این، درپی گوگل توانست پیج رنک مشهور خودش را هم به مخاطبان و وبمستران معرفی نماید. پیج رنک به عبارتی سنجه ای بود که سالها وبمستران برای نظارت اعتبار اقتدار سایتشان به آن مراجعه میکردند. این سنجه عددی در بین 1 تا 10 را نسبت به پیوند های دریافتی وبسایت، به آن نسبت میداد. وبمستران تا سال 2016 که گوگل آن را از مشاهده همگانی بیرون کرد، پیج رنک را تحت عنوان یک استدلال مهم نظارت اعتبار تارنما گزینه اعتنا قرار میدادند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 27 دی 1399 ساعت: 22:08


آگاهانه از Rel=”Nofollow” به کارگیری نمایید
با استعمال از نوفالو کردن پیوند ها با اسپمرها رویارویی فرمائید
به کارگیری از Nofollow در لینک و پیوند های خروجی وب سایت،  بهترین سئو کار   به گوگل این پیغام را میدهد که‌این را لینک و پیوند را دنبال نکند و از اعتبار وبسایت شما برای این پیوند ها خرج نکند. Nofollow کردن لینک و پیوند ها در معنای افزودن “Rel=”Nofollow” در درون تگ انکر لینکهاست.


(در صورتی‌که شما یا این که کتربران سایتتان می خواهید لینک و پیوند به سایتی دهید که آیتم اطمینان نمیباشد و همینطور نمیخواهید به آن اعتبار ببخشید میتوانید آن پیوند را نوفالو نمائید)

نوفالو کردن پیوند ها هنگامی موثر میباشد که وبسایت شما دارنده بخش وبلاگ میباشد و کامنت گزاری در آن آزاد میباشد. دراین‌صورت شما مطمئنا عشق ندارید که از اعتبار وبسایت برای دارای اعتبار کردن لینک و پیوند های باطن کامنت ها استعمال فرمایید. نصیب کامنت تارنما ها فضای بسیار قابل قبولی برای اسپمرها می باشند و شما با نوفالو کردن پیوند های کامنتها از اعتبار بخشیدن به یک وب سایت دارنده محتوای اسپم پرهیز میکنید. به کار گیری صحیح از لینک و پیوند نوفالو تاثیر به سزایی در بهینه سازی و قرار به چنگ آوردن در شیت اولیه گوگل داراست.


(یک شخص اسپم کننده کامنتی را به یار لینک و پیوند در وبسایت شما قرار میدهد و امیدوار میباشد که از اعتبار تارنما شما برای وب سایت خویش به کارگیری نماید)

از سیستم نوفالو کردن خودکار پیوند ها در قسمت کامنت ها به کار گیری نمایید
بیشتر سیستم های تایپ کردن وبلاگ در بلاگ ها و سیستم های رئیس محتوا به طور خودکار لینک و پیوند های را نوفالو می نمایند البته در حالتی که سیستم شما از این شرایط پشتیبانی نمی نماید بایست به طور دستی این فعالیت را انجام دهید. این وضعیت بایست در بقیه قسمت های تارنما برای مثال قسمت فروم ها و معرفی مراجع تارنما نیز اجرا گردد. البته درصورتی که شما میخواهید برای وبسایت پیوند گردیده از طرف کامنت گذاران تایید گردیده شما اعتبار خرج فرمایید، نیازی به نوفالو کردن پیوند ها وجود ندارد. با این حالا مراقب باشید که پیوند دادن فالو به تارنما های اسپم، از اعتبار وبسایت شما می کاهد. توصیه میگردد که وبمستر ها از سیستم های پرهیز از کامنت های اسپم مانند کپچا (Captcha) استعمال نمایند تا به seo وب سایت لطمه زده نشود.


(مثال از کپچا که در سیستم وبلاگ گوگل به کار گیری میشود که در آن با به کار گیری از یک پرسش، آدم را از ربات های کامپیوتری تشخیص میدهد)

تمدن معانی اصطلاحات
کامنت های اسپم چه است: به گروه پست های تبیلغاتی در وب لاگ ها گفته میشود که مقصود از آن ها ارائه مطالبیست که ارتباطی با محتوای برگه ندارند.

کپچا چه می‌باشد: به آزمایش اتوماتیکی گفته می‌گردد که آدم را از کامپیوتر جداازهم می نماید.

به کارگیری از نوفالو در بقیه صفحه های تارنما
به کار گیری دیگر نوفالو کردن لینک و پیوند ها در عدم انتقال اعتبار وب سایت خویش به وب سایت لینک و پیوند گردیده می‌باشد. هنگام شما مطالبی می نویسید و در بخش معرفی مرجع مطالب عشق و علاقه ای به استعمال از اعتبار خویش در لینک و پیوند منبع را ندارید. از جمله شما در یک کدام از مطالب خویش قصد دارید به سایتی اشاره فرمائید که به تازگی از وبسایت شما تحت عنوان اسپم کردن وبسایت خویش استعمال کرده و پیوند های خویش را درجاهای گوناگون سایت شما قرار داده میباشد. شما قصد دارید که یوزرها را با این سایت آشنا فرمائید و به آنان هشدار دهید که از این مقاله آگاه باشند. در به این شکل حالاتی نوفالو کردن پیوند وبسایت اسپم بسیار موثر خواهد بود.


(این متا تگ، خویش برگه را به یار و همدم مجموع پیوند های جانور در ورقه را نوفالو می نماید)

در غایت در صورتیکه قصد دارید مجموع پیوند های جان دار در یک کدام از صفحه های به خصوص وب سایت شما نوفالو باشد میتوانید از متا تگ Robots به کار گیری کرده و تمام کاغذ را نوفالو فرمایید. این متا تگ نیز در نصیب هد () تارنما قرار داده میگردد. روش تایپ کردن این متاتگ نیز به صورت میباشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 15:37


تصاویر وب سایت را باصرفه فرمائید
داده ها بر اساس عکس با استعمال از تگ Alt آماده می‌شود
تصاویر ممکن میباشد جز کوچکی از وب سایت شما باشد  سئو در مشهد   ولی شما می‌توانید به کارگیری از آنها‌را باصرفه فرمائید. کل تصاویر می‌توانند از اسم پوشه و متن جایگزین (تگ Alt) برخوردار باشند و به کارگیری از هریک از این دو قادر است در بهینه سازی تصاویر وبسایت بسیار موثر باشد. تگ Alt تصاویر در شکل بارگزاری نشدن تصاویر اکران داده می گردند و براین اساس شما می‌توانید از آن تحت عنوان اسم جایگزین تصویر به کارگیری نمائید.


(به جهت نا معلومی عکس بارگزاری نشده، ولی متن جایگزین آن اکران داده شده‌است)

چنانچه کاربری در درحال حاضر به کارگیری از وبسایت شما باشد و مرورگر وی از تصاویر پشتیبانی نکند یااینکه از تکنولوژی های جدیدی مانند Screen Reader ها به کار گیری نماید، این متن جایگزین بسیار قابل به کار گیری خواهد بود و اطلاعاتی را به استفاده کننده منتقل می نماید.

استدلال دیگری برای به کار گیری از تگ Alt این میباشد که در صورتی‌که تصویری به برگه دیگری لینک و پیوند داده گردیده باشد، در‌این حالت این متن جایگزین همانند انکر تکست اطلاعاتی در رابطه پیوند متبوع می‌دهد. با این درحال حاضر ما به کارگیری زیاد از تصاویر را برای پیوند دادن سفارش نمیکنیم و معتقدیم در جایی که می اقتدار از انکر تکست متنی استفاده نمود، این فعالیت در اولیت اولیه قراردارد. در غایت اسم فولدر شما و متن جایگزین عکس در موتور جستجوی تصاویر گوگل آیتم به کارگیری قرار میگیرد و منجر می گردد که گوگل شعور بهتری از محتوای تصاویر به دست بیاورد. در شکل کسب داده ها بیشتر میتوانید با ما در رابطه باشید و از سرویس ها بهینه سازی تارنما رادزاد در بهبود مرتبه تارنما خویش منفعت ببرید.

فولدر های تصویری خویش را درپوشه های جدا از هم و به خصوص و در فرمت های رایج ذخیره فرمائید
عوض اینکه پوشه تصاویر خویش را در فولدر های مختلف در هاست خویش ذخیره فرمایید، بهتر میباشد آنها در یک فایل عده نمائید. (مانند مسیر Brandonsbaseballcards.Com/Images/) این فعالیت موجب معمولی سازی نشانی تصاویر وب سایت شما میگردد.


(در شکل ذخیره تصاویر در یک فایل، جستن هرکدام از آن ها نیز شل خیس خواهد بود)

از فرمات های رایج و معمول تصاویر مانند JPEG, GIF, PNG, BMP استعمال نمایید تا مرورگرها نیز در اکران آن‌ها مشکلی نداشته باشند. همینطور همت نمائید که فرمت عکس ها با پسوندشان یک کدام از باشد.

فرهنگ و تمدن معانی کلمه ها
Screen Reader چه میباشد: قابل انعطاف افراریست که اطلاعلات مو جود در ورقه را برای نابینایان میخواند.

لهجه ASCII چه چیزی است: خلاصه عبارت American Standard Code for Information Exchange هست و در آن کارکترها بر مبنای حروف انگلیسی رمز گذاری میگردند.

نکات
از اسم فولدر و متن جایگزین کوتاه و موءثر برای عکسها به کارگیری نمایید
همچون دیگر بخش های تارنما که بایست سئو گردد، اسم فولدر تصاویر و متن جایگزین آنان نیز باید به شایسته ترین صورت ممکن تعیین شوند تا تاثیر مثبتی در بهینه سازی تارنما داشته باشند.

از انجام مورد ها تحت بپرهیزید:

به کار گیری از اسم های همگانی برای فولدر تصاویر مانند “تصویر یک” یا این که “فولدر 1” (در برخی از وب سایت ها که دارنده تصاویر متعددی می باشند ممکن میباشد نام تصاویر به طور خود کار نهاده خواهد شد)
به کار گیری از اسم های بسیار بلند برای فولدر ها
نسخه برداری کردن لغات کلیدی یا این که جملا‌ت کاغذ در تگ
در هنگام لینک و پیوند دادن تصاویر مطلقا از متن جایگیزین به کارگیری فرمایید
در شرایطی‌که تصمیم دارید که از تصاویر تحت عنوان لینک و پیوند به کار گیری فرمائید، به طبع تگ Alt را لبریز نمائید تا گوگل داده ها بیشتری از کاغذ پیوند گردیده داشته باشد. این عمل همچون به کار گیری از متن مطلوب در انکر تکست میباشد.

از انجام موردها تحت بپرهیزید:

استعمال از متن های بسیار بلند در تگ Alt که ممکن  میباشد تحت عنوان محتوای اسپم شناخته خواهد شد
استعمال انحصاری از تصاویر تحت عنوان پیوند در وبسایت
یک نقشه وبسایت تصاویر تولید فرمایید
نقشه تارنما تصاویر قادر است به گوگل یاری دهد تا داده ها بیشتری راجع‌به تصاویر تارنما داشته باشد. ساختار این پوشه همچون نقشه وب سایت XML برای صفحه های وبسایت است.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 15:35

علاوه بر مواقعی که در ابتدا به آنان اشاره شد، به کار گیری  بهترین سئو کار   از لینک و پیوند و محتواهای نهفته، تبلیغات بیش تر از حد، سرعت زیر آپلود شدن وبسایت، پیوند سازی بیش تر از حد ( Farm Link ) ، نقشه غلط تارنما، seo کلاه سیاه ( Black Hat ) ، به کارگیری از یک سری لندینگ پیج، و… قادر است منجر گوگل پنالتی شدن وب سایت شما بشود .

آیا راهی برای بیرون شدن از گوگل پنالتی وجود دارااست؟
آری ، در بیشتر مواقع یک رویه خلاص شدن یا این که به عهد و پیمان پر اسم و رسم یک منش فرار و گریز وجود داراست که ما امید‌است‌ برای انجام این خط مش‌ها دیر نشده باشد. گوگل صرفا هنگامی به شما اعتماد می‌نماید و شمارا از گوگل پنالتی بیرون می‌نماید که شما با صداقت پیش وی بروید و از انجام شغل های بر خلاف ضابطه ابراز ندامت نمایید! با انجام شغل های پایین میتوانید یک توشه دیگراعتماد گوگل را به خویش جلب نمایید و از گوگل پنالتی رها گردید:

انگیزه جریمه را پیدا فرمایید

بعضا از خطاهای ما عمدی و بعضا دیگر غیرعمد میباشند. بعضی وقتها برای مثال پس از آپ تو دیت شدن الگوریتم‌های گوگل، که بازه زمانی مشخصی ندارند، تارنما ما با مشکلاتی روبرو می شود و زیرا اطلاعی از آنان نداریم گوگل ما‌را جریمه می‌نماید وارد گوگل پنالتی می‌شویم. در‌این مواقع نخستین از تمامی بایستی بدانید که به چه ادله و چه گونه جریمه گردیده‌اید.

بیشتر بخوانید :   Disavow چه میباشد و چه طور انجام میشود؟
منش فرار و گریز از گوگل پنالتی را پیدا فرمایید

پس از این که متوجه شدید به چه ادله آیتم غضب گوگل قرار گرفته‌اید برهه زمانی نظارت و به کارگیری از مواقعی میباشد که در بیرون شدن از گوگل پنالتی یاری می‌نماید. در‌حالتی که از سوی الگوریتم خاصی جریمه گردیده‌اید، به تصحیح مواقعی که منجر خشم الگوریتم متبوع گردیده بپردازید.

طاقت فرمایید

طاقت مرحله آخری میباشد. بعداز انجام موردها فوق می بایست چشم به راه بمانید که گوگل نتیجه ها کارهایی را که برای خروج از گوگل پنالتی انجام داده‌اید را تحقیق کند. در شرایطی که به طور دستی جریمه گردیده‌اید یک پیام درخواست بازبینی ( Reconsideration Request ) برای گوگل می‌فرستید که تارنما‌تان را مجدد تحقیق کند.

در شرایطی که به طور اتومات یعنی از سوی الگوریتم‌های گوگل جریمه گردیده‌اید می بایست درانتظار بمانید که الگوریتم‌ها مجدد وب سایت شمارا آنالیز نمایند که‌این عمل ممکن میباشد برهه زمانی متعددی ارتفاع بکشد. بهتر میباشد غلط نکنید تا از گوگل پنالتی در امان بمانید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 19:36


امروز قصد داریم در رابطه تاثیر محتوا بر بهینه سازی تارنما حرف کنیم.  سئو در مشهد  کلیه ما گزاره‌هایی مشابه بدین را شنیده‌ایم: «محتوا پاد شاه میباشد!» یا این که «قیمت هر چیز به محتوای آن میباشد» و … . اکنون می خواهیم ببینیم این سلطان چه تاثیری بر بهینه سازی میگذارد!

موتورهای جست‌وجو خدمت‌دهنده می‌باشند و یوزرها مشتریان آن ها محسوب میشوند. هر هر کس فرآورده و سرویس ها ارائه میدهد، مطلقا میخواهد مشتریان بیشتری جذب نماید. موتورهای جست‌وجو هم همین مقصود را دارا هستند و مدام به‌دنبال این می‌باشند که شایسته ترین محتوا را برای مخاطبان خویش به اکران بگذارند. این جا شایسته ترین یعنی دارای ربط‌ترین؛ یعنی استفاده کننده با‌گاز و در کمترین بازه زمانی چیزی را که می خواهد پیدا نماید.

ادله این که گوگل فعلا دوستداشتنی‌ترین موتور جست‌وجو در دنیا محسوب میشود، این میباشد که الگوریتم‌های آن روز آپدیت زرنگ‌خیس میشوند و دارای ارتباط‌ترین نتیجه ها را در مشت یوزرها می گذارند. این محتوا ممکن میباشد هر چیزی باشد: فیلم، عکس، نوشته‌ی علمی‌های آموزشی و … .

تاثیر محتوا بر بهینه سازی از همین نکته معلوم میشود: باصرفه‌سازی برای گوگل یعنی به الگوریتم‌ها بفهمانیم شایسته ترین محتوا را در یک کوئری خاص ساخت‌و‌ساز کرده‌ایم؛ محتوایی که قادر است یوزرها را راضی نگه دارااست.

بیشتر بخوانید :  نکات بهینه سازی در ساخت و ساز محتوا
تاثیر محتوا بر بهینه سازی چه می‌باشد؟
مقصود آخری کلیه سرچ‌ها، وصال به محتوای مطلوب میباشد. در حالتی که محتوایی نباشد، گوگل چه چیزی را در نتیجه ها نشان دهد!؟ یا این که در حالتی که یک وب سایت فارغ از محتوا حتی‌د‌ر سکو یک هم قرار بگیرد، کدام کاربری به سراغ آن خواهد رفت!؟ درباره‌ی محتوای بی‌کیفیت نیز اوضاع به همین صورت میباشد: حتی درصورتی که در جايگاه یک هم قرار بگیرد، نمی‌تواند یوزرها را جذب نماید. این کلید مهم برای درک تاثیر محتوا بر seo به شمار می‌رود.

 

به چه شکل محتوای با صرفه ایجاد کنیم؟
گوگل دائما الگوریتم‌های خویش را آپ دیت می‌نماید و ارتقاء میدهد. هر الگوریتم مسئول یک عمل میباشد، وبسایت‌ها را از بعدها خاصی تحلیل می‌نماید و برای یافت کردن شایسته ترین نتیجه ها، معیارهایی دارااست. با وجود این معیارها میتوانید محتوای تارنما خویش را با صرفه فرمایید. با صرفه‌سازی محتوا، بهینه سازی نویسی یا این که ساخت و ساز محتوای seo بیس یعنی محتوایی ساخت‌و‌ساز نمایید که کیفیت آن برای موتورهای جست‌وجو قابل فهم باشد. همگام با این آپ تو دیت رسانی‌ها، خالقان محتوا نیز طریق‌های خویش را آپ تو دیت می‌نمایند تا انطباق بیشتری با معیارهای موتورهای جست‌وجو داشته باشد. تکنیک‌های ذیل می توانند در تاثیر محتوا بر seo را بیشتر نمایند:

کلمه ها کلیدی مطلوب را پیدا نمائید
در خصوص هر موضوعی، به صورت‌های متعدد می‌اقتدار کلام کرد. موردنیاز میباشد گویش مخاطبان‌تان را خاطر بگیرید و با به عبارتی لهجه کلام نمائید. برای این عمل تحقیق عبارات کلیدی ما یحتاج میباشد. یعنی تحقیق نمایید یوزرها در یک قضیه خاص چه طور سرچ می‌نمایند.

این ایام رغبت عموم به جست‌وجو با عبارت‌های طولانی‌خیس بیشتر شده‌است. به عنوان مثال هر کس میخواهد مقاله‌ها آموزشی در رابطه seo پیدا نماید، به مکان جست وجوی تک کلمه و واژه‌ای، عبارت بهینه سازی چه میباشد را جست‌وجو می‌نماید. بنابراین، مقالاتی که مستقیما بدین پرسش جواب داده باشند در سکو‌های نخستین نشان داده می گردند و به عنوان مثال اطلاع رسانی‌های seo سایت به اکران در نمی‌آید.

بیشتر بخوانید :  لغت ها کلیدی در بهینه سازی
محتوا را با لغت ها کلیدی مطلوب باصرفه نمائید
هنگامی کلمه و واژه کلیدی متبوع یوزرها را پیدا کردید، موردنیاز میباشد متن را با به کارگیری از آن با صرفه نمائید. این جا اختلاف نظرهای متعددی وجود داراست البته تعدادی راهکار قطعی نیز وجود داراست.

عنوان جذابی تعیین فرمایید که واژه و کلمه کلیدی در آن به عمل رفته باشد.
از کلیدواژه و هم معنی‌های آن در هدر استعمال فرمایید.
کلیدواژه را در جمله اولیه و جمله انتها متن بیاورید.
چگالی مطلوب لغت ها کلیدی را رعایت فرمایید. استعمال بیشتراز حد از این لغات برای مخاطب آزاردهنده میباشد و سبب ساز می شود الگوریتم‌ها متن را اسپم بدانند.
 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 19:28


اکثر وقت ها سئوکاران و مدیران اینترنت سایتی که جدیدا پا در دنیای اینترنت نهاده اند، بهترین سئو کار مدام او‌لین سوالی که در طول ساخت‌و‌ساز محتوا به ذهن شان خطور میکند این میباشد: تعداد عبارات مطلوب برای مقاله‌ها تارنما چقدر میباشد؟ برای صفحه های متاع تعدادی واژه و کلمه متن بنویسم؟ تعداد کلمه ها در seo چقدر اهمیت دارااست و… .

چنانچه به‌دنبال پاسخ سریع می باشید: مقاله ها پایین 300 واژه و کلمه ننویسید و ترجیحا به سراغ محتواهای بیشتر از 700؛ در شرایطی‌که ممکن میباشد 1200 و در شایسته ترین وضعیت 2000 واژه و کلمه بروید!

البته در‌صورتی‌که یک پاسخ ماهر می خواهید که طبق تجربه و ولی مطالعه منابع و آمار انگلیسی آن را به دست آورده ام، با اینجانب یاروهمدم باشید:

آنچه درین مقاله یاد خواهید گرفت  اکران سرفصل ها 
تعداد لغت ها مطلوب برای مقاله‌ها وب سایت چقدر میباشد؟
گفتم در آغاز طبق تجربه خودم پاسخ این پرسش را می ‌دهم. ملاحظه کنید اینجانب در‌این تعدادی سال وبمستری و بهینه سازی، به یک نکته قابل توجه رسیدم و آنهم اینکه:

در بهینه سازی هیچ موقع نباید درپی عدد ظریف باشید زیرا کلیه چیز بستگی به وضعیت شما و رقبایتان دارااست!

یعنی در واقع کلیه این سوال ها، از مبنا غلط می‌باشند:

تعداد لغت ها مطلوب برای مقاله ها وب سایت چقدر میباشد؟
تعدادی تا بک لینک و پیوند بسازم؟
چقدر بایستی برای بهینه سازی هزینه کنم؟
چنددفعه واژه کلیدی را تکرار کنم؟
و…
چرا اینطور می گویم؟ با نمونه توضیح می‌دهم:

همین حال عبارت “خرید پیکسل در شیراز” را کاوش فرمائید. احتمالا چیزی که می بینید این میباشد: تارنما های برگه اولیه تمامی شان با مقاله ها و متن های 300 تا 500 کلمه و واژه ای بهینه سازی گردیده اند! حال گشوده به سراغ حاصل کاوش بروید و این توشه کلمه و واژه کسب و فعالیت اینترنتی را کاوش نمائید! احتمالا این توشه وبسایت هایی را می بینید که در میان 2 تا چندین هزار واژه متن دارا هستند و در حالا رقابت با هم میباشند.

در واقع تعداد کلمه ها در seo، در مقاله ها و در صفحه ها مال نسبت به رقبای شما و نیاز مخاطب مشخص و معلوم می شود. برای مثال در کلمه و واژه خرید پیکسل در شیراز به هیچ عنوان استفاده کننده نیاز به متن متعددی ندارد. بدین ترتیب اینکه فکر کنید با یک نوشته‌ی‌علمی 2 هزار واژه ای در‌این واژه و کلمه بهینه سازی می شوید به طور کامل غلط میباشد!

در مقابل در واژه کسب و عمل اینترنتی یا این که seo محتوا، کاربر از متن زیاد استقبال میکند، براین اساس در‌این لغت ها می‌توانید حتی بیشتر از 3/4 هزار واژه و کلمه محتوا هم بنویسید!

در غایت یک سری واژه و کلمه؟
در غایت تحت عنوان توده بندی سخن های تجربی خودم در امر تعداد لغت ها نوشته‌علمی و کاغذ مال در seo، اینطور می گویم: تعداد لغت ها ظریف ما یحتاج برای یک برگه از تارنما شما، نسبت به نیاز استفاده کننده و مخاطبان آن واژه و کلمه معین می‌گردد. چنانچه دنبال عدد ظریف می گردید که خب مطمئنا غلط می‌کنید ولی با این اکنون سفارش می‌کنم برای یافت کردن یکی نسبی، به سراغ ورقه اولیه گوگل بروید.

یعنی واژه و کلمه کلیدی متبوع خودتان را در گوگل کاوش نمائید، 5 سایتی که در برگه نخستین گوگل می باشند را گشوده فرمایید، تعداد لغت ها هر ورقه را به یاری ابزاری مثل کلمه و واژه شمار چک نمائید. آنگاه چیزی معدل یا این که بیشتر از آن‌ها بنویسید. به عنوان مثال چنانچه در واژه و کلمه بهینه سازی کلاه خاکستری حالت چنین میباشد:

پیوند 1: 2400 واژه و کلمه،
پیوند 2: 2000 واژه،
لینک و پیوند 3: 1500 کلمه و واژه،
لینک و پیوند 4: 3000 واژه و کلمه،
تگ کنونیکال چه چیزی است و چه تاثیری بر بهینه سازی داراست؟ + فراگیری استعمال
یک تعیین خوب، تایپ کردن نوشته‌علمی ای در میان 2500 تا 3500 کلمه و واژه میباشد. با این درحال حاضر اینجانب خودم هر وقتی که قصد تایپ کردن داشته باشم، به هیچ وجه به تعداد لغات رقبا نگاه نمی‌کنم. صرفا سوالی که اینجانب پیش از آغاز تایپ کردن می پرسم این میباشد:

 

 

 

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 22:08

تمجید seo داخلی
seo داخلی را به لهجه بی آلایش می‌اقتدار به‌این شکل تعریف و تمجید کرد:

زمانی از سئوی داخلی یا این که On-page بهینه سازی کلام می زنیم،  سئو در مشهد  منظورمان عمل کردن روی کلیه‌ی اصول، ابزارها و تکنیک‌ها در اینترنت‌تارنما خودمان میباشد؛ یعنی جاهایی که اختیار و در اختیار گرفتن بی نقص روی آن ها داریم.

پس به عنوان مثالً هنگامی روی تیتر مهم مقاله و عنوان ها فرعی، کلمه ها کلیدی به‌عمل رفته در متن، لینک و پیوند سازی داخلی، نشانی URL، ساختن یک سنگ زیربنا (Coerstone)، ارتقا سرعت وبسایت و یا این که کاهش بانس ریت وقت میگذارید، درگیر سئو داخلی تارنما یا این که On-page بهینه سازی می باشید.

تمجید offpage seo
احتمالاً با توضیحاتی که در خصوص بهینه سازی داخلی وب سایت ارائه شد، تمجید سئو آف پیج وب سایت را حدس می‌زنید:

هنگامی از offpage یا این که Off-page سئو سخن میزنیم، منظورمان همت و تمرکز بر روی موقعیت محتوا و وبسایت ما از نظر سایرافراد میباشد؛ یعنی جاهایی که معمولاً اختیار و در اختیار گرفتن بی نقص روی آنان نداریم.

در حالتی‌که در تنی چند از شبکه‌های‌عمومی حساب ساخته‌اید و می خواهید با به کارگیری از الگوی هاب و اسپوک (قطب و اقمار) ترافیک را از جاهای دیگر به اینترنت‌وب سایت خویش بیاورید و از طرفی، به گوگل هم نشان دهید که در فضاهای دیگر هم تارنما و مقاله شما اشاره گردیده، می توانید این عمل‌ها را بخشی از سئو خارجی تلقی فرمائید.

هم‌چنین در حالتی‌که در بلاگ و وب سایت‌های سایر افراد کامنت می گذارید و به مطالب خودتان پیوند می‌دهید؛ یا این که مطالبی را تحت عنوان مهمان در وب لاگ دوستان‌تان منتشر می کنید (تا به طور بی واسطه و غیرمستقیم به نوشته‌هایتان اشاره خواهد شد)، گشوده هم در هم اکنون seo وب سایت با تکنیک‌های سئو آف پیج می باشید.

دقت داشته باشید که تفاوت بهینه سازی داخلی و سئو خارجی تنهاً در‌این میباشد که عملکرد‌ها در کدام قلمرو (باطن تارنما یا این که خارج آن) انجام می‌گردد. ولی در غایت، کلیه‌ی آن ها از مال باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش می باشند.

به این ترتیب، با وجودی که صحبت زدن از تأثیر نسبی این دو دسته تکنیک، منطقی و قابل شعور میباشد، ولی می بایست همواره به خیال داشته باشیم که seo داخلی و سئوی خارجی کامل کننده یکدیگر می باشند و موتورهای کاوش چنین تفکیکی را قائل نیستند و این گفت و گو، تنهاُ یک طبقه بندی میباشد.

به عبارتی‌طور که در اولِ درس اشاره گردیده، این مقاله تنهاً در توا‌ن معرفی دو اصطلاح بهینه سازی داخلی و offpage بود و قرار نبوده در آن، به جزئیات تکنیکی بپردازیم. تکنیکهای seo داخلی و فرنگی در درس‌های غیر وابسته، مطرح گردیده و در آینده نیز کامل شدن‌ شود.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 21:58


توجه کرده‌اید این روز ها تمامی چیز به کلیه چیز ربط دارااست!؟ سئو در مشهد خویش اینجانب یک‌سری زمانی میباشد راجع به رابطه seo با موضوعات بخش اعظمی نوشته‌علمی نوشته‌ام! جالب‌ترین این رابطه‌ها به نظرم رابطه بهینه سازی و برندسازی میباشد. رابطه seo و برندینگ یک ارتباط دو سویه و قادر میباشد که می تواند به پیروزی یا این که ناکامی یک سازمان منجر گردد. در زمینه ی معنی بهینه سازی تا قبل از این مفصل حرف کرده‌ایم. هم اکنون بایستی ببینیم معنای مارک و برندسازی چه می باشد و بعد تاثیر seo بر برندسازی و تاثیر برندسازی بر seo را تحلیل کنیم.

بیشتر بخوانید :  رابطه بازاریابی محتوا با بهینه سازی چه می‌باشد؟
برندینگ یا این که برندسازی چه می باشد؟
مارک Brand به برند و آدرس گفته میگردد که یک سازمان را با آن میشناسیم. مراد صرفا اسم و لوگو وجود ندارد، مارک نام‌و‌نشان یک تیم را نشان میدهد.

با این تعریف، برندسازی یعنی نام‌و‌نشان دادن به یک سازمان. یعنی تصویر و حسی از سازمان در ذهن کاربر ساخت کردن. از وقتی که ایده نخستین یک کمپانی یا این که سازمان صورت میگیرد و نامی برای آن تعیین می گردد ما در اکنون تولید یک مارک هستیم، حتی در شرایطی‌که خودمان از این روند مطلع نباشیم.

 

در واقعیت چه بخواهیم و چه نخواهیم مارک ما ساخته می‌گردد. به هر درحال حاضر مخاطبان تصویری از ما در ذهن دارا‌هستند و مارا به چیزی میشناسند. این موضوع درباره ی پرسونال مارک یا این که مارک فردی هم درستی می‌نماید. در‌حالتی که برندتان را خودتان نسازید سایرافراد آن را برای‌تان می سازند. از جمله اینجانب نرم‌افزار‌ای برای این که یک بشر خوش‌خواب فراموشکار شناخته نحس نداشتم! با این درحال حاضر، اطرافیانم این خصوصیت‌ها را مکرر در اینجانب چشم‌اند و اکنون به بخشی از مارک فردی‌ام تبدیل شده‌است!

علم برندینگ با این مقصود ساخت‌و‌ساز شد که‌این پروسه را آگاهانه نماید. با به کار گیری از اصول و قواعد این علم، خواهیم توانست مارک را خودمان با خصوصیت‌هایی که می خواهیم خوی کنیم و این مارک را به تعداد بیشتری از عموم بشناسانیم. هر یک سری عمل بدین راحتی‌ها که گفتم وجود ندارد!

برندسازی چه گونه انجام میگردد؟
ایده ها مختلفی در باب برندسازی وجود داراست و فرایند زیادی برای آن بیان میشود. یکی‌از مشهورترین طبقه‌بندی‌ها را جیم سیگنورلی ارائه داده میباشد و در آن پنج مرحله برای برندسازی در لحاظ گرفته می گردد:

تدبیر بخشی: کاری نمائید که عموم از وجودتان با خبر شوند.
پی بردن: کاری نمایید که عموم نام و نشان مارک شما‌را فهم و شعور نمایند.
اعتماد سازی: کاری فرمائید که عموم به شما اعتماد نمایند.
متعلق کردن: کاری نمایید که عموم به سازمان، سرویس ها و تولیدها شما متعلق شوند.
رابطه مداوم با مشتری: رابطه‌تان را با مشتریان مراقبت نمایید.
طریق‌های مختلفی برای انجام این امور وجود دارااست ولی اینجانب قصد ندارم به تکنیک‌های برندسازی بپردازم. بلکه می خواهم رابطه بهینه سازی و برندسازی را آنالیز کنم.

رابطه برندسازی و بهینه سازی چه می باشد؟
رسیدیم به قسمت هیجان‌انگیز داستان! هم اکنون می بایست رابطه seo و برندینگ را محاسبه کنیم. بایستی بیان‌کنم که‌این دو رابطه زیبایی دارا‌هستند و به ویژه در امر کسب‌وکارهای آنلاین، هیچوقت نمی‌اقتدار از هم جدایشان کرد.

تاثیر بهینه سازی بر برندسازی
در مرحله نخستین تاثیر بهینه سازی بر برندسازی را محاسبه میکنیم. همانگونه که اشاره کردم، بعد از این که نام‌و‌نشان و شخصیت برندتان برای خودتان معین و پر‌نور شد، می بایست عموم را از وجود آن با خبر فرمائید. یک کدام از شایسته ترین رویکرد‌ها برای این عمل، به کار گیری از سرویس ها بهینه سازی یا این که باصرفه‌سازی سایت و ولی کانال‌های اجتماعی میباشد.

 

فرض نمایید اخیرا یک دکان آنلاین اثاثیه بهداشتی و آرایشی فعال سازی کرده‌اید. نام‌و‌نشان و شخصیت مارک را تعیین کرده‌اید و آن را در اسم مارک، لوگو، تعیین رنگ‌ها، ساخت وب سایت و … به جریان انداخته‌اید. اکنون بایستی عموم را از وجود برندتان باخبر نمائید. تبلیغ و اطلاع رسانی بخشی از داستان میباشد. بنرهای تبلیغاتی در وب سایت‌های متعدد، پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌ها، عموم را با دکان آشنا می‌نمایند ولی هنوز عمل مهمتری میباشد که بایستی انجام دهید.

عموم چرا به دکان‌های آرایشی و بهداشتی راز می زنند؟ به جهت یک نیاز. از جمله اینجانب سی سالگی را رد کرده‌ام و درحال حاضر دلهره چروک‌های بدور دیده به جانم افتاده! مثل همگی شما اینجانب هم پیش از هر کاری به گوگل فقیه مراجعه میکنم و عبارت‌هایی مثل این‌ها را جست‌وجو میکنم:

پیشگیری از چروک بدور دیده

نحوه‌های پیشگیری از چروک بدور دیده

شایسته ترین شیوه‌ها برای پیشگیری از چروک بدور دیده

و …

درصورتی که تارنما مغازه شما روی سئوی این عبارت‌ها عمل نموده باشد و به مرتبه‌های بالا در کاغذ نتیجه ها رسیده باشد، اینجانب آن را میبینم و از وجود برندتان باخبر میشوم. این مهم‌ترین تاثیر بهینه سازی بر برندسازی میباشد. این جا هنوز دعوا فروش مطرح وجود ندارد. تنها اینجانب متوجه گردیده‌ام که مغازه جدیدی وجود داراست.

درحال حاضر احتمال دارااست روی پیوند سایت شما کلیک کنم و نوشته ی علمی‌ای که ارائه کرده‌اید و خصوصیات محصولی که معرفی می کنید را بخوانم. پباده سازی UI و UX تارنما، نوع و لحن محتوا، رنگ‌آمیزی، عکس‌ها و کلا هر چیز دیگری که در تارنما‌تان می بینم تصویری از مارک شمارا در ذهنم منعکس می‌نماید.

ولی نگرانی اینجانب سی و یک‌سری ساله که صرفا چروک بدور دیده وجود ندارد! حال دیگر می بایست به کرم شب هم تفکر کنم! گشوده هم به گوگل عزیز مراجعه می کنم و گشوده هم با تارنما مغازه شما مواجه می شوم که نوشته‌ی‌علمی‌ای در باب لزوم و اهمیت به کارگیری از کرم شب منتشر نموده است.

متوجه منظورم شدید؟ تاثیر seo بر برندسازی این میباشد که هر چه روی کلمه ها کلیدی بیشتری فعالیت نمائید و seo وب سایت‌تان را بیشتر تقویت نمایید، بیشتر در معرض روئت کرد مخاطبان غرض قرار می گیرید. هر چه بیشتر در معرض مشاهده کرد باشید، اشخاص بیشتری به وبسایت شما راز می زنند. هر چه بازدیدکننده‌های بیشتری داشته باشید، اشخاص بیشتری از وجود برندتان باخبر میگردند و زمینه به‌این جا ختم نمی شود.

با استعمال از اصول بازاریابی محتوا و seo، یوزرها را مجدد و مجدد به وبسایت خویش هدایت میکنید و بعد از هر بازدید، تعامل یا این که خرید، مقام مارک شما در ذهن‌شان بیشتر ثبت می گردد.

همین مراحل در زمینه ی با صرفه‌سازی کانال‌های اجتماعی هم صحت می‌نماید. حضور برجسته و مفید درین کانال‌ها، عموم را از وجود یک مارک تازه با خبر می‌نماید و تعامل‌ها و سوال و جواب‌ها، منزلت مارک را بیشتر ثبت می‌نمایند.

seo به لغات کلیدی محدود نمی شود. شما می توانید روی با صرفه‌سازی تصاویر و seo محلی نیز فعالیت فرمایید و برندتان را بیشتر در معرض روئت کرد عموم قرار دهید.

بیشتر بخوانید :  سئو تصاویر وبسایت
رابطه بهینه سازی و برندسازی
تمامی میدانیم که از حیث گوگل مدام حق با یوزرها میباشد! در صورتی بتوانید یوزرها را راضی نگه دارید، به طبع رضایت گوگل را هم کسب می کنید. بایستی به گوگل اثبات فرمایید دارای اعتبار می باشید. این همگی لینک و پیوند‌سازی سیاه و سپید و خاکستری که ما انجام می دهیم به خیال همین میباشد! که به گوگل نشان دهیم معتبریم، دیگرافراد ما‌را تحت عنوان مرجع در حیث میگیرند و بک پیوند‌های متعددی داریم.

 استراتژی لینک و پیوند‌سازی را بایستی مدام مد لحاظ داشته باشیم ولی شیوه بهتر و ولی طاقت فرسا‌تری هم برای کسب اعتبار وجود دارااست. این جا قضیه تاثیر برندسازی بر seo مطرح می‌گردد. مثالی که معمولا در این باره میزنند دیجی متاع میباشد.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 173 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 22:38


همگی ما میدانیم برای ورود به بازار رقابت تجارت های آنلاین، با بهینه سازی و  بهترین سئو کار تارنما سرو فعالیت خوا هیم داشت. او‌لین گام، رعایت مهم‌ترین اصول مقدماتی seo میباشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی به 9 نکته حائض اهمیت و ابتدایی بهینه سازی برای کسب درجه عالی در گوگل اشاره می‌کنیم.

غرض از ساخت و ساز محتوا در تارنما صرفا ارائه مقاله و داده ها وجود ندارد بلکه بایستی این محتوا برای موتور های کاوش قابل پذیرش باشد یک مقاله عالی دارنده دو خصوصیت  مهم می‌باشد 1) جذابیت برای یوزرها 2) تایپ کردن مبتنی بر استاندارد های بهینه سازی.
 درصورتی که میخواهید  محتوای شما برخورد بهتری داشته باشد می بایست قطعا محتوای خویش را طبق استانداردهای بهینه سازی منتشر نمائید در غیر این شکل انتظار پیشرفت در تارنما خویش را نداشته باشید.

بهینه سازی مراحل معمولی ای وجود ندارد ولی پیروی از نکات مقدماتی آن که از قضا نکات پیچیده ای هم نیستند، برای پیشرفت دیده گیر در نتیجه ها جستجوی موتورهای کاوش دارای اهمیت میباشد. درین مقاله به شما 9 نکته قابل توجه و راهنمای حیاتی از چگونگی استعمال از seo در ساخت محتوا را یادگرفتن می‌دهیم. نکاتی که لازمه ی بی زیرا و چرای هر مقاله و ساخت و ساز محتوایی هست. ما این نکات را آنالیز لیست seo می نامیم. این یعنی چنانچه هر 9 نکته را در مطالب و محتوای تارنما خویش اعمال نمایید، رویکرد را صحیح رفته اید.
 

 


1. یک واژه کلیدی مطلوب تعیین فرمائید و روی آن تمرکز فرمایید
اولی گام برای بهینه سازی گزینش یک کلمه و واژه کلیدی اساسی هست. واژه کلیدی انتخابی شما می بایست دو خصوصیت اساسی داشته باشد. این کلمه و واژه کلیدی می بایست یک واژه و کلمه تماماً مربوط به متن و محتوای شما و همینطور واژه و کلمه ای مطلوب و هم خوانی با جستجوی یوزرها باشد. در واقع بایستی این کلمه و واژه را با به عبارتی چیزی که می‌خواهید در جستجوها اکران داده گردد همسان سازی فرمائید. برای این فعالیت کافیست مشاهده کنید مورد متن شما با جستجوی یوزرها چه تناسبی داراست. کاوش فرمائید تا متوجه گردید عموم چهت نیل به مقاله و محتوای شما چه واژه ای را بیشتر کاوش می نمایند.

یکی رویکرد های بی آلایش برای این عمل به کارگیری از ابزار Google Keyword Planner هست. با یاری این ابزار (که ممکن میباشد برای به کارگیری از آن نیاز به دسترسی اکانت کاربری AdWords داشته باشید) میتوانید به تقریب ها و نظارت های گوگل از جستجوی کلمات و لغات دارای ارتباط دسترسی پیدا نمایید و در سود تعیین مطلوب تری داشته باشید.

مثلا فرض نمایید مسئله مقاله شما درباره ی رستوران هایی میباشد که غذای گیاهی سرو می نمایند. با امداد این ابزار می‌توانید عبارات کلیدی مربوط به این مورد را نظارت فرمائید. میتوانید از میان یک‌سری کلمه و واژه کلیدی دارای ربط که بیشترین مقدار کاوش را داشته اند مورد ای که از سایر مورد ها بیشتر کاوش شده‌است را گزینش فرمائید. در این زمینه مثلا "غذاهای گیاهی" بیشترین کاوش را نسبت به دیگر عبارات داشته اند. پس منطقی میباشد که شما هم واژه کلیدی مرکزی خویش را همین واژه و کلمه تعیین نمایید.

مطالب دارای ربط: 10 نکته طلائی برای گزینش کلمه ها کلیدی مطلوب

 

2. درباره ی رقبا و رقابت با آنان تحقیق نمائید
یک ورقه محرمانه (Private Browsing) در مرورگر خویش گشوده فرمائید تا داده ها جستجوهای شما در مرورگر و گوگل تثبیت نشوند. آن‌گاه مسئله مربوط به مقاله و محتوای خویش را در گوگل کاوش فرمایید. به غیر از یک‌سری گزینه نخستین که تبلیغات کلیکی گوگل موسوم به AdWords می باشند، 10 گزینه بعدی به عبارتی رقبای شما میباشند! وارد صفحه ها آنها گردیده و به محاسبه آن‌ها بپردازید. مقصود جستجوی خویش را نقاط ضعف و نقاط قوت آنها قرار دهید تا با جستن نقاط ضعفشان بتوانید از اشکالات شبیه خودداری کرده و از نقاط قوت آنها الگوبرداری درست نمایید.

برای شناخت بیشتر دراین مورد، نوشته‌ی علمی 9 نکته دقیق برای ارزیابی وبسایت رقبا را بخوانید!


3. شایسته ترین محتوای ممکن را ساخت نمایید
گزینش و نگارش محتوای شما احتمالاً دشوارترین و در عین اکنون مهمترین روند برای کسب برد در این باره خواهد بود. با دقت به اطلاعاتی که از رقبا به دست آورده اید، حال دست شما برای نگارش مطلبی جامع و بی نقص گشوده خیس است. مقایسه های خویش را بیشتر نمائید. تارنما ها و مطالب شبیه را با تمرکز بیشتری بازبینی فرمائید تا هر خلاء ممکن در آن‌ها‌را در عمل خویش پوشش دهید. خیلی مهم نیست که مقاله شما چه موضوعی داراست و در چه جایگاهی مثلا بلاگ، برگه اجتماعی، شیت تجاری، ورقه تولیدات و ... منتشر می‌شود، مهمترین نکته این میباشد که محتوای متن شما آنقدر عالی و بدون نقص باشد که نتوان آن را با دیگر محتوای شبیه از تارنما های دیگر مقایسه کرد. این گزینه خیر فقط برای یوزرها بسیار اساسی میباشد، بلکه از دید گوگل نیز امتیاز بالایی پیرو داراست.

بیشتر بخوانید: 3 درس اساسی که بایستی در ساخت‌و‌ساز محتوا حافظه بگیرید


4. از کلمه و واژه کلیدی تعیین گردیده در تیتر ورقه استعمال فرمائید
واژه کلیدی شما باید در تیتر برگه استعمال شود. ولی یک نکته دیدنی دراین باره وجود داراست. در شرایطی که واژه و کلمه کلیدی انتخابی شما بیشتر از یک واژه (بیشتر از یک قسمت) باشد، لزومی به تایپ کردن مناطق کنار همدیگر وجود ندارد. این یعنی ترتیب حضور پشت هم این لغت ها الزامی وجود ندارد. اگرچه توصیه می‌کنیم جهت پیچیده نشدن تیتر و بی آلایش خیس بودن آن، چنین کاری نکنید؛ البته در صورتی بدون چاره بدین فعالیت شدید نگران نباشید.

نکته حائض اهمیت بعدی در این باره استعمال مثلا بندی و کلمه ها کوتاه و در عین اکنون دیدنی و خواندنی میباشد. کارایی فرمائید از مبالغه کردن خودداری کنید ولی تحریک کردن شم فضولی یوزرها هیچ اشکالی ندارد. مثلا تارنما دارای اسم و رسم PTMoney.com برای یکی نوشته‌ی‌علمی هایی که در باب یادگرفتن کسب درآمد میباشد، از عنا وین تکراری و کلیشه ای مثل "فراگیری کسب درآمد بیشتر برای شما" اجتناب نموده است و با جزئی خیس کردن داستان این تیتر را به "50 شیوه برای کسب درآمد بالا" تغییر و تحول داده میباشد. همین تغییر تحول کوچک روستا ها و صد ها مخاطب را مشتاق به کلیک کردن و قرائت محتوای آن می نماید.

 

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 15:27

برای این‌که بتوانید کلمه ها کلیدی بهتری پیدا فرمائید می توانید سئو در مشهد  با ابزارهای AHRefs و یا این که Semrush عمل فرمائید. این اینترنت‌وب سایت‌ها داده ها ما یحتاج شما‌را نسبت به تلاش کلیدوازه‌های شما میدهند.

تارنما خودتان را با گوشی‌ها سازگار فرمائید
جدیدا ارتقا صنعت تلفن همراه و تعلق اشخاص نسبت به آن و اما سهولت به کار گیری از تلفن همراه سبب ساز شده‌است که اشخاص بسیار متعددی با گوشی کاوش‌های خویش را انجام دهند به همین عامل شما بایستی وبسایت خویش را واکنشگرا و یا این که سازگار با اشکال نمایشگر‌ها بکنید. این سبب می گردد که یوزرها در طی استعمال از وبسایت شما شم راحتی بکنند و برهه زمانی بیشتری را در وب سایت شما بمانند.

ریسپانسیو بودن وب سایت

محتواهای خویش را ویدیو نمائید
ویدیو ها منجر می گردند استفاده کننده رابطه بیشتری با مقاله بگیرد. در واقع آدم‌ها بیشتر رغبت دارا‌هستند که تصاویر را بخوانند تا خواند متن و این اصلی سبب ساز میشود که به کار گیری از کلیپ اهمیت بیشتری پیدا نماید. علاوه بر این موتورهای کاوش به‌این‌که تارنما شما دارنده فیلم است اهمیت می دهند و مرتبه شما در گوگل فراتر خواهد رفت. این نکته نیز دارای اهمیت میباشد که ویدیو یا این که کلیپ شما به سیرتکامل‌ای باشد که تلاوت آن بوسیله موتور کاوش مانند خواند کلیپ‌های یوتوب باشد. برای این‌که بتوانید مقدار رضایت یوزرها از دیدن یک کلیپ را لمس نمائید به‌این اعتنا فرمائید که دومی تارنما پر کاربرد کشور‌ایران پس از گوگل وبسایت اپارت میباشد که محتوای آن صرفا و تنها کلیپ میباشد.

استفاده کننده را بارضایت مندی بدرقه فرمایید
کوشش فرمایید وبسایت خویش را به سیرتکامل‌ای پباده سازی نمایید که زمانی مخاطب وارد آن می گردد سریعا پاسخ پرسش خویش را پیدا نماید. یک کدام از چیزی‌هایی که قادر است وبسایت شمارا با گاز بالا غالب شود پرسش میباشد. گوگل به‌این‌که مخاطب وارداتی به وبسایت شما با رضایت بیرون گردیده باشد یا این که خیر اهمیت متعددی میدهد و اگر‌که مخاطب بازه زمانی بیشتری را در تارنما بگذراند سبب ساز میگردد که درجه شما در گوگل بیشتر خواهد شد.

حرف آخرین
درین مقاله در رابطه خصوصیت‌های تازه seo سخن کردیم. به‌روزرسانی داده ها در حوزه تکنولوژی و فناوری‌های نو به شما یاری می‌نماید تا از دیگر رقبا عقب نمانید. به عبارتی‌طور که پیشتر گفتیم، قانون ها بهینه سازی هر سال به‌روز می گردند. با آموزش این ضوابط تازه و اجرای آنان در اینترنت‌وبسایت خویش میتوانید در نتیجه ها گوگل فی مابین درجه‌های خیلی خوب به استفاده کننده نشان داده گردید. سفارش میکنیم مدام علم و تخصص خویش را در مورد seo و مواقعی از این دست کامل شدن نمایید تا سعی‌هایتان به وسیله مخاطبین صحیح چشم شوند و محتوای پربازدیدی داشته باشید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 15:18

سئو content feature

۵-از تصاویر و کلیپ در برای با صرفه کردن مقاله استعمال نمایید
استعمال از متن خالی خیر فقط برای گوگل جالب وجود ندارد سئو در مشهد  بلکه یوزرها را نیز بعداز مدتی مطالعه خسته می نماید.در ازای وب سایت هایی که از تعداد متعددی عکس و کلیپ در مطالب خویش به کارگیری می نمایند خیر فقط به بهبود seo مقاله خویش امداد کرده اند بلکه جذابیت خاصی برای یوزرها ساخت‌و‌ساز می نمایند حالا هرچه بیشتر برای ساخت و ساز ویدیو و تصویر بازه زمانی بگذارید فیض بهتری خواهید گرفت.

۶-رنگ بندی و بولد کردن لغت ها کلیدی و مترادف و هم معنی
این نکته هم تاثیر به سزای در ایجاد محتوای کیفیت عالی دارااست.به دلیل آن که هم به قشنگ خیس شدن مقاله شما یاری می نماید و هم به ربات های خزنده می فهماند کدام بخش های متن از اهمیت بیشتری شامل است و می بایست آنها‌را در نتیجه ها جست و جو به یوزرها نشان دهد.

۷-ویراستاری متن برای یک محتوای بهینه سازی گردیده حیاتی میباشد
برای کسب جايگاه بالا در گوگل می بایست برای محتوای خویش بازه بگذارید و آن را سرسری نگیرید.متنی که خطا های املایی متعددی دارااست یا این که از نماد های ویراستاری مثل نقطه ،ویرگول و… در آن به کار گیری نشده هم قرائت برای استفاده کننده دشوار خواهد بود و وب سایت شمارا سوراخ خواهد کرد هم به گوگل آن را میرساند که شما اهمیت متعددی برای این مقاله قائل نشدید در فیض گوگل هم جايگاه نیکی به شما نخواهد بخشید.

برای سئو مقاله خویش و ویراستاری درست و اصولی می‌توانید از ویراستیار که جزو افزونه های اهل ایران اپلیکیشن ورد است استعمال فرمائید.

۸-پیوند سازی داخلی و فرنگی را فراموش نکنید
یکی‌از دیگر از مهمترین فاکتور های بهینه سازی محتوا به کارگیری از لینک و پیوند سازی داخلی به صفحه های دارای ارتباط و لبریز قیمت تارنما خویش و پیوند فرنگی دادن به یک وبسایت دارای اعتبار و کیفیت بالا میباشد.در شرایطی که مطلبی بازنشر می گردد پیوند به منبع را فراموش نکنید.

زیاده روی درین مسئله هم برای وبسایت شما امتیاز منفی داراست درتوان متعادل(پیوند داخلی نهایتا ۳ توشه و فرنگی هم نهایتا ۲ توشه)

بهینه سازی content feature

۹-برای سئو مقاله متای توضیحات را هوشمندانه بنویسید
متای توضیحات به عبارتی توضیحاتی میباشد که در حاصل جست و جوی‌بار گوگل به استفاده کننده نشان داده می شود و مختصری میباشد از مطلبی که منتشر کردید.کارایی فرمایید در عین دیدنی بودن در بر دارای کلمه ها کلیدی مد لحاظ شما باشد.

۱۰-از تایپ کردن گزاره های طولانی دوری کنید.
هرچند که طولانی بودن مقاله یک امتیاز به حساب آورده می شود البته طولانی بودن گزاره امتیازی برای seo مقاله شما ندارد و همینطور خوانایی مقاله را ضعیف می نماید . مخاطب را خسته کرده و موجب شکاف کردن وبسایت شما و امتیاز منفی به چنگ آوردن می‌گردد.

امیدوارم فاکتورهای seo محتوا را تا جایی که برای شما عزیزان کارآمد باشد توضیح داده باشیم.با استعمال و استعمال این نکات می‌توانید یک محتوای بهینه سازی گردیده دیدنی و استفاده کننده پسند بنویسید و هم مقام های قابل قبولی را در حاصل جست و جو به دست بیاورید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1399 ساعت: 18:35